Seneste nyt
-
Anmeldelse
Observationer i børnehøjde men med begrænset dybde
-
Diagnoser
Forsker: Derfor er det så alvorligt, at vi ofte overser piger med ADHD
-
Debat
Elevformand: Jeg er så træt af skræmmebilleder om skolen
-
Praktik
Ny læreruddannelse og ny aflønning udfordrer praktiklærerne
-
Billedkunst
En dag med graffiti gav gnist i øjnene: Som lærer er håbet altid at prøve noget af, "de kan lykkes med"
-
Læreruddannelsen
Absalon i internationalt forskningssamarbejde om bæredygtighed i undervisningen
-
Anmeldelse
Sjovt at læse let
-
Læremidler
Tesfaye: Lærere skal gå til ledelsen, hvis de opdager russisk propaganda
-
Kåring
Medie vil hylde områdets lærere
-
Ungdomsliv
Ulovlige puff bars skaber problemer i skolerne
-
Debat
Lærer: Jeg vil ikke arbejde sammen med kollegaer, der ikke er i en fagforening
-
Ytringsfrihed
Ytringsfrihed: Sådan må du udtale dig om din arbejdsplads
-
Ytringsfrihed
Tesfaye: Vigtigt at lærere føler sig trygge ved at bruge deres ytringsfrihed
-
Ytringsfrihed
Lærer blev kaldt til samtale for at kritisere de nationale test
-
PLC
Tesfaye melder ud: PLC skal hedde skolebibliotek igen
Mest læste
Inspiration
-
Historielærer: Det er ikke i 4. klasse, eleverne skal lære om Romerriget
-
Idrætslærer: Det er svært at være tilstede i omklædningsrummet
-
Franskrådgiver har et sikkert alternativ til afgangsprøverne
-
Lærer: Her er mine tre udvalgte og gratis undervisningsmaterialer fra Lærfest
-
Lærer: Derfor er sociale arrangementer med kollegerne så vigtige
-
Kulturfag: Sådan forbereder jeg eleverne på prøven
-
Guide: Lav smørebrætter med dine elever
-
Lærer: Jeg forstår ikke, hvorfor eleverne har mobilen med i skole
-
Inspiration til billedkunst: Fire kunststile og teknikker fra Australien til Mexico
-
Tyske protestsange til undervisningen: De kan åbne verdener for eleverne
FRISKE MORGENNYHEDER FRA FOLKESKOLEN.DK ALLE HVERDAGE
Nyeste debat
-
Elevformand: Jeg er så træt af skræmmebilleder om skolen
-
Lærer: Jeg vil ikke arbejde sammen med kollegaer, der ikke er i en fagforening
-
Organisationer: Drop polariseringen mellem digitale og analoge læremidler
-
Borgerrepræsentationsmedlem: Jeg frygter, at København kaster sig ud i mislykket inklusion igen
-
Hovedstyrelsesmedlem om vold: Lærere risikerer at stå i urimeligt dilemma
-
Riisager: DLF har for længe holdt fast i et billede af skolen som et sted uden vold og frygt
-
Sauer om forslag til fysisk guidning: Det svarer til et plaster på et åbent benbrud
-
Debat: Tidligere meritlærer udviser disrespekt for uddannede lærere
-
Folkeskolens debatvært: Hold-kæft-kulturen eksisterer i bedste velgående på landets skoler
-
Lærer og lokalpolitiker: På KL-topmødet lød det nærmest som om, at mere inklusion vil styrke folkeskolen
Nyeste jobannoncer fra LÆRERJOB.DK
-
BØRNE U.N.I SØGER LÆRER TIL UDSKOLINGEN
-
1-2 lærere og 1 pædagog til dagbehandling og specialundervisning
-
Lærer til Kompetencecenter Grønnevang (KCG)
-
Vibeholmskolen søger 4 lærere
-
Erfaren skoleleder til den mangfoldige specialskole Fensmarkskolen
-
Matematiklærer til indskolingen på Trørødskolen pr. 1. august
-
Skovboskolen søger to naturfaglige lærere til udskolingen
-
Skoleleder til Strøbyskolen
-
Vil du være lige så heldig som os - og arbejde på Nordstrandskolen?
-
Børnehaveklasseleder til ny børnehaveklasse på specialskole i Greve Kommune
Se mere på LÆRERJOB.DK
Seneste kommentarer
24. april 2025 kl. 06.50 Kenneth Mandrup
Kommentarer til Elevformand: Jeg er så træt af skræmmebilleder om ...
24. april 2025 kl. 06.11 Kenneth Mandrup
Kommentarer til Lærer blev kaldt til samtale for at kritisere de n ...
23. april 2025 kl. 21.41 Anne Marie Dela
Kommentarer til Lærer: Jeg vil ikke arbejde sammen med kollegaer, ...
23. april 2025 kl. 21.12 Alex Posselt
Kommentarer til ”Sådan er virkeligheden jo ikke” - eksperter undre ...
23. april 2025 kl. 20.13 Tim Johannsen
Kommentarer til Lærer: Jeg vil ikke arbejde sammen med kollegaer, ...
23. april 2025 kl. 19.42 Kenneth Mandrup
Kommentarer til Ytringsfrihed: Sådan må du udtale dig om din arbej ...
23. april 2025 kl. 19.35 Jens Rasch
Kommentarer til Lærerne tager hul på OK26: ”Vi skal have krav, der ...
23. april 2025 kl. 18.42 Niels Chr. Sauer
Kommentarer til Lærer blev kaldt til samtale for at kritisere de n ...
23. april 2025 kl. 16.52 Jan Thrane
Kommentarer til Idrætslærer: Det er svært at være tilstede i omklæ ...
23. april 2025 kl. 16.09 Birger Dalgaard
Kommentarer til Lærer blev kaldt til samtale for at kritisere de n ...
23. april 2025 kl. 15.02 Rasmus Ulsøe Kær
Kommentarer til Lærer blev kaldt til samtale for at kritisere de n ...
23. april 2025 kl. 14.50 Jesper Schilthauer
Kommentarer til Lærer: Jeg vil ikke arbejde sammen med kollegaer, ...
23. april 2025 kl. 14.33 Jan Thrane
Kommentarer til Lærer blev kaldt til samtale for at kritisere de n ...
23. april 2025 kl. 14.32 Niels Chr. Sauer
Kommentarer til Lærer blev kaldt til samtale for at kritisere de n ...
23. april 2025 kl. 14.09 Lars Levin Andersen
Kommentarer til Lærer: Jeg vil ikke arbejde sammen med kollegaer, ...
23. april 2025 kl. 13.46 Niels Chr. Sauer
Kommentarer til ”Sådan er virkeligheden jo ikke” - eksperter undre ...
23. april 2025 kl. 13.33 Niels Chr. Sauer
Kommentarer til ”Sådan er virkeligheden jo ikke” - eksperter undre ...
23. april 2025 kl. 13.29 Klaus Frederiksen
Kommentarer til Lærerforening og private skoletilbud fornyer over ...
23. april 2025 kl. 13.00 Niels Chr. Sauer
Kommentarer til Lærerne tager hul på OK26: ”Vi skal have krav, der ...
23. april 2025 kl. 12.45 Niels Chr. Sauer
Kommentarer til Lærerne tager hul på OK26: ”Vi skal have krav, der ...
23. april 2025 kl. 12.41 Tim Johannsen
Kommentarer til Lærer: Jeg vil ikke arbejde sammen med kollegaer, ...
23. april 2025 kl. 10.54 Morten Refskov
Kommentarer til Lærerne tager hul på OK26: ”Vi skal have krav, der ...
23. april 2025 kl. 07.38 Martin Dalskov
Kommentarer til ”Sådan er virkeligheden jo ikke” - eksperter undre ...
23. april 2025 kl. 07.02 Kenneth Mandrup
Kommentarer til Lærer: Jeg vil ikke arbejde sammen med kollegaer, ...
22. april 2025 kl. 22.30 Erik Rene Nielsen
Kommentarer til Tesfaye melder ud: PLC skal hedde skolebibliotek i ...