Her er de nominerede til årets Lærerprofession.dk-priser
Bedste bachelorprojekt 2024
-
Prisnomineret: Slip tøjlerne, så kreativiteten kan sprudle, siger Anna til musiklærerne
-
Prisnomineret: Opfordrer til at bruge forskellige regnestrategier i procentregning
-
Prisnomineret: Skab et frit rum for samtale om elevernes tekster
-
Prisnomineret: Jöel og Sofie opfordrer engelsklærere til at arbejde med scenariedidaktik i specialklasser
-
Prisnomineret: Invester pædagogisk i elevernes frokostpause - det giver større trivsel og dannelse
-
Prisnomineret:
Humor i håndværk og design kan øge elevernes kreativitet og motivation -
Prisnomineret: Giv udskolingseleverne lyst til lyd i engelsk
-
Nomineret til to priser: Kom i gang med ChatGPT, eleverne bruger det allerede
-
Prisnomineret: En større tværfaglighed kan hjælpe elever med læsevanskeligheder, siger Anne og Ida
-
Prisnomineret musikprojekt: Differentier - også for de højtbegavedes skyld
Bedste diplomprojekt om skolen 2024
-
Prisnomineret: Hun gav kollegerne på 'bogløs' skole mod på problembaseret matematik
-
Prisnomineret: Sandra opfordrer til, at man tænker sig grundigt om, når man bruger gratis læremidler
-
Prisnomineret: Vi skal bruge elevers undren i natur/teknologi
-
Prisnomineret: Mies undersøgelse viser, hvordan det tænkende klasserum får usikre og fagligt svage elever til at engagere sig
-
Prisnomineret: Når medarbejdernes mødetræthed dræber skoleudviklingsprojekterne
-
Prisnomineret: Tal med eleverne, inden I indfører mobilfri skole
-
Prisnomineret: Sådan gav Julie Larsen forældrene hjælp til at støtte deres børn i matematik
-
Prisnomineret projekt: Sådan kan man motivere elever med autisme til skriftsprog
Særprisen Sprog i skolen/skolens sprog 2024
-
Prisnomineret: Sådan motiverede Nuka eleverne i Nuuk til at lære dansk
-
Prisnomineret: Helene og Jens fik eleverne til at engagere sig sprogligt med flersprogede tekster i engelsk
-
Prisnomineret: Tegning og gruppearbejde i matematik kan udvikle elevernes fagsprog
-
Prisnomineret projekt: Leg kan få eleverne til at tale mere tysk, siger Louise og Anne Sophie
-
Prisnomineret: Giv udskolingseleverne lyst til lyd i engelsk
-
Nomineret til to priser: Kom i gang med ChatGPT, eleverne bruger det allerede
-
Prisnomineret: Med SkoleGPT kan du udvikle og træne dine elevers skriftlige kompetencer
-
Prisnomineret: Lad eleverne bruge alle deres sprog i engelsk, siger Anne-Line og Frederik
Kontakt:
- Projektleder Solveig Troelsen sotr@via.dk tlf. 22 90 85 25
- Projektmedarbejder Ludvig Riber Have luha@folkeskolen.dk
I samarbejde med
Lærerprofession.dk drives i fællesskab af Danske Professionshøjskoler og fagbladet Folkeskolen. Projektet støttes af LB Forsikring, Gyldendal Uddannelse, Akademisk Forlag, Hans Reitzels Forlag, Forlaget Klim, Jydsk Emblem Fabrik A/S og Sinatur Hotel & Konference.
Gode bachelorprojekter - fag for fag
Nyeste bachelorprojekter
-
Prisnomineret: Lad eleverne bruge alle deres sprog i engelsk, siger Anne-Line og Frederik
-
Prisnomineret: Med SkoleGPT kan du udvikle og træne dine elevers skriftlige kompetencer
-
Prisnomineret musikprojekt: Differentier - også for de højtbegavedes skyld
-
Prisnomineret: En større tværfaglighed kan hjælpe elever med læsevanskeligheder, siger Anne og Ida
-
Nomineret til to priser: Kom i gang med ChatGPT, eleverne bruger det allerede
Nyeste PD-projekter
-
Prisnomineret: Tal med eleverne, inden I indfører mobilfri skole
-
Prisnomineret: Sådan gav Julie Hardbo Larsen forældrene hjælp til at støtte deres børn i matematik
-
Prisnomineret projekt: Sådan kan man motivere elever med autisme til skriftsprog
-
Prisnomineret: Når medarbejdernes mødetræthed dræber skoleudviklingsprojekterne
-
Prisnomineret: Vi skal bruge elevers undren i natur/teknologi