Debat

Stop Psykiske overgreb på børn!

At præsentere problemerne for børn, der er involveret i høj konflikt skilsmisse kan forhindre børnene udvikler: aggression, depression, opmærksomhed underskud af energi og psykiske lidelser, dårlig akademisk ydeevne, mobning og oppositionel svigt uorden. Mange af de samme børn bliver på grund af deres patologi mærket resten af livet som et resultat, patologien er ikke børnenes, men deres forældre. som har et ubehandlet bardomstrauma.

Offentliggjort Sidst opdateret

Bemærk

Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring, ligesom det desværre ikke har været teknisk muligt at overføre eventuelle kommentarer under artiklen.

Kære Skoleledere, lærer og Skolepsykologer

Det er på tide, at vi står sammen og gennemfører forebyggende interventionsprogrammer for vores elever som lever med skilsmisse og forældremyndighedsager. Statistikker viser, at 25% eller flere skilsmissebørn vil lide følelsesmæssigt traume som følge af deres forældres handlinger.

Disse film kan hjælpe dig med at forstå intensiteten af ​​dette problem.

Vær med i samtalen

Klik her for at indsende dit indlæg til folkeskolen.dk - medsend gerne et portrætfoto, som kan bringes sammen med indlægget

https://www.youtube.com/watch?v=9_gfu_4XNyU&list=PLO84sFCS3IvXUZAYFhQfretGLEo_3N7K7

https://www.youtube.com/watch?v=GULZWZa9NZQ

At præsentere problemerne for børn, der er involveret i høj konflikt skilsmisse kan forhindre børnene udvikler: aggression, depression, opmærksomhed underskud lidelse, dårlig akademisk ydeevne, mobning og oppositionel svigt uorden. Mange af samme børn bliver på grund af deres patologi mærket resten af livet som et resultat, patologien ikke er børnene, men deres forældre. som har et ubehandlet bardomstrauma.

Undersøgelser viser også, at forældre er mere tilbøjelige til at deltage i rådgivningssessioner i skolerne, inden de indvilliger i eksterne ydelser. Det betyder, at vi som skolepersonale kan hjælpe eleverne, hvis vi træder frem og tilbyder oplysning til familierne På nuværende tidspunkt er skoleledere eller lærer ikke forpligtet til at tage kurser i familierådgivning, men det forhindrer ikke skoleledelse at tilføre familierådgivning til deres videns base. At erhverve familie rådgivning færdigheder samt en dybtgående forståelse af det følelsesmæssige overgreb, der forekommer hos børn, vil give lærer den viden der skal til for ikke at deltage i disse psykiske overgreb og det vil hjælpe forældre med at omstrukturere deres adfærd for deres børns skyld.

Som Target Forældre og forkæmper for børn som lever i psykiske overgreb foreslår jeg, at følgende handlinger starter:

Se og lyt til Dr Childress YouTube videoer ovenfor

Læs Dr. Amy Bakers artikel, " Working with alienated children and their targeted parents:

Forslag til lydfiler og bøger for skolepsykologer"

Hent en kopi af DVD ‘en "Welcome Back Pluto" af Dr. Richard Warshak

Læs artiklen: " An evaluation of the efficacy of a preventive intervention for 4th-6th grade urban children of divorce ", af Pedro, Alpert-Gillis & Cowen

Læs den narcissistic parent af Dr Childress A guidebook for professionals.

Læs Bogen Foundation af Dr Childress.

Vi efterlader ingen børn i stikken. Det betyder alle professionals omkring børnene skal hjælpe til og afhjælpe de problemer, børn oplever!

 for at hjælpe dem med at helbrede og give dem oplysninger for at forhindre dyb følelsesmæssig ar. Børn kan ikke hjælpe sig selv, og du vil ikke hjælpe dem, medmindre du oplyser dem om problemerne med skilsmisse og forældremyndighed.

Venligst mail til os på Fagfolk@bpm-parental-alienation-support-group-skandinavien.dk

for de ovennævnte artikler og yderligere ressourcer på psykiske overgreb på børn.

Skolelærer deltager ikke i forældremyndighedsager som Bisiddere, det gør Børn Vilkår!

En Voksen som ikke snakker med begge forældre.

Skolelærer samarbejder og snakker med begge forældre og derfor er de partisk som bisiddere!

Med venlig hilsen

Bpm Parental Alienation Awareness organisation EU.