Debat

dlf/a beklager manglende service

Offentliggjort Sidst opdateret

Bemærk

Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring, ligesom det desværre ikke har været teknisk muligt at overføre eventuelle kommentarer under artiklen.

Til Torben Thomsen (læserbrev i Folkeskolen nummer 42):

dlf/a skal være den første til at indrømme og samtidig beklage, at dlf/as medlemsservice i forbindelse med telefoniske henvendelser ikke har været tilfredsstillende de seneste måneder.

Det er både hovedbestyrelse og administration meget opmærksomme på, og hovedbestyrelsen har netop truffet en række beslutninger, som skal forbedre både medlemskontakten og sagsbehandlingen.

Vær med i samtalen

Klik her for at indsende dit indlæg til folkeskolen.dk - medsend gerne et portrætfoto, som kan bringes sammen med indlægget

Læs folkeskolen.dk's debatregler

Dette ændrer imidlertid ikke ved selve konceptet for telefonbetjeningen.

Her er målet at skabe en direkte forbindelse med den første ledige sagsbehandler, der i langt de fleste tilfælde kan besvare henvendelsen, uanset hvor der ringes fra.

Dette kan lade sig gøre, da alle sagsakter er scannede og dermed tilgængelige for alle medarbejdere.

Netop denne løsning gør, at bureaukratiet er minimalt, og den centrale styring går alene ud på at udnytte resurserne optimalt.

Da du imidlertid ønsker at tale med en bestemt medarbejder i Aalborg, som er optaget, betyder det forøget sagsbehandlingstid.