Generalforsamling i Herlev Lærerforening
Onsdag d. 15. marts kl. 16 – 18 i Herlev Medborgerhus

Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling i Herlev Lærerforening.
Onsdag d. 15. marts kl. 16 – 18 i Herlev Medborgerhus
Foreløbig dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Formandens beretning
3. Regnskab
4. Indkomne forslag
5. Fastsættelse af evt. ydelser til styrelsesmedlemmer
6. Budget og fastsættelse af kontingent
7. Evt.
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal sendes senest 1. marts 2022 på 023@dlf.org
Mvh. Kredsstyrelsen
Tilmelding til spisningen efter generalforsamlingen:
- Medlemmer på skolerne og PPR – til TR senest fredag d. 3. marts
- Øvrige medlemmer/pensionister til kredskontoret på mail 023@dlf.org senest mandag d. 6. marts kl. 12.