BUPL: Skoler stjæler sfo'ernes penge

I kommuner over hele landet bruges penge, der er øremærket til sfo’en, til andre formål, skriver pædagogernes fagblad Børn&Unge. Forbundet BUPL set nærmere på skolerne i otte kommuner og konkluderer, at en tredjedel af sfo-resurserne går til opgaver i skolen. SF's Jacob Mark siger til mediet Skolemonitor, at han vil kalde undervisningsministeren i samråd om sagen.

BUPL.dk: "Det store tyveri: Skoler bruger SFO’ens millioner"